Novinky

Google Pay a Apple Wallet pro poukazy

13.10.2024

Určitě víte, že systém podporuje možnost, aby si zákazníci mohli přidat svou vstupenku či QR kód rezervace do Peněženky Google či Apple (Nastavení / Rezervační stránka / Rozšířená nastavení). Nově je možné do těchto peněženek zákazníka ukládat i získané poukazy.

To je zvlášť efektivní v případě, kdy pro své zákazníky využíváte nový typ poukazu s "Postupným čerpáním hodnoty". V tomto případě zákazník nemá v peněžence uložen pouze QR kód poukazu, ale zároveň i vidí aktuální hodnotu, která mu na poukazu ještě zbývá.

Nový typ dárkových poukazů

26.08.2024

Dárkové poukazy je možné používat různými způsoby, tak aby odpovídaly konkrétnímu obchodnímu modelu. Nově jsme přidali další typ poukazu nazvaný "postupně čerpatelná částka". Jedná se o typ poukazu, který poskytuje fungování na principu elektronické peněženky. Poukaz má nastavenou hodnotu a jeho aplikací při vytváření rezervace se postupně odečítá cena rezervace (nebo její část) z jeho hodnoty. Jeden poukaz je tak možné použít vícekrát, dokud jeho hodnota není zcela vyčerpána. Dalším novým typem je poukaz "bez slevy". Ten nemá nastavenu žádnou hodnotu slevy či poukazu. Jeho použití je ideální v případech, kdy je potřeba rezervací podmínit zadáním kódu poukazu (např. omezená skupina zákazníků), ale zároveň se nejedná o slevu.

Všechny poukazy, které zákazník ze systému obdrží, je nově možné uložit do Apple Pay či Google Pay aplikací. Zákazník tak může mít rychlý přehled o svých platných poukazech,. zbývající hodnotě, apod.

Podpora platebních terminálů Comgate

02.08.2024

Přinášíme novinku, která vám opět může velmi zefektivnit podnikání. Pokud chcete či potřebujete přijímat platby od svých zákazníků, je už samozřejmostí, že náš systém nabízí možnost využití několika online platebních bran a zároveň také jednoduchých platebních terminálů. Nově je možné systém propojit s profesionálními fyzickými platebními terminály, které se běžně používají v nejnáročnějších provozech a službách. Konkrétně se jedná o platební terminály Comgate. Díky kombinaci platební brány a terminálu Comgate tak můžete velmi snadno využít kompletní potenciál moderních platebních metod.

Jakým způsobem platební terminál funguje a co ke svému provozu potřebuje, najdete v naší dokumentaci.

Chytré zámky Nuki

11.06.2024

Značka Nuki je dalším významným hráčem v oblasti chytrých zámků. Nyní je možné propojit rezervační systém i s těmito zámky a dynamicky tak generovat přístupové kódy pro rezervace zákazníků. Řešení Nuki vychází z principu, kdy je zámek on-line připojen k internetu a systém je tak schopen komunikovat se zámkem přímo, což umožňuje flexibilnější nastavení i zneplatnění kód při stornu rezervace. Toto řešení je vhodné především pro sdílené kanceláře, zasedací místnosti apod. Více najdete v dokumentaci.

Platba zálohy za rezervaci

31.05.2024

V některých situacích není zcela efektivní vyžadovat online platbu celé částky hned při rezervaci. Ať již jde například o to, že přesná cena není v době vytvoření rezervace známa či storno podmínky počítají jen s částečným poplatkem. Právě v těchto případech je nyní možné vyžadovat pouze částečnou platbu tzv. zálohu.

Při specifikaci ceny v rámci termínu je možné nastavit, zda se vyžaduje platba celé ceny nebo jen zálohy. V případě zálohy lze pak snadno určit, zda se jedná o pevnou částku nebo určité procento z vypočtené ceny. Vše pak funguje úplně stejně jako u online platby celé rezervace, pouze s tím rozdílem, že následně je potřeba dořešit doplatek. Více informací o možnosti vyžadovat pouze zálohy při on-line platbě najdete v dokumentaci.

Platební brána Comgate

15.05.2024

Poměrně často nám přicházel dotaz, zda podporujeme platební bránu Comgate. Tak od dnešního dne je Comgate již mezi podporovanými platebními branami.

Platební brána Comgate nabízí zajímavý model poplatků, který je efektivní i pro podnikání s poměrně malými měsíčními obraty. Samozřejmostí je, že tato platební brána nabízí celou řadu platebních metod včetně Apple Pay, Google Pay či odložených plateb.

Pokud bude o tuto platební bránu zájem, máme v plánu zvážit také integraci platebních terminálů Comgate - dejte nám vědět, zda by podpora těchto platebních terminálů byla pro vás zajímavá.

Formuláře pro dárkové poukazy

15.04.2024

Přinášíme novinku, která vám usnadní komunikaci se zákazníky v případě, že prodáváte dárkové poukazy online. Podobně, jako tomu je u vlastních formulářů pro rezervace, je nyní nově možné vytvářet vlastní formuláře také pro poukazy. Můžete tak velmi snadno získat další potřebné informace k následnému uplatnění kódu poukazu, povinné zaškrtnutí seznámení se s obchodními podmínkami nebo třeba věnování vypsané na poukaz

Takto získané údaje najdete v detailu konkrétního kódu daného poukazu. Pomocí zástupného řetězce můžete tyto údaje použít také v návrhu vzhledu konkrétního poukazu. A v neposlední řadě, pokud má poukaz nastaven vlastní formulář, tak tento formulář je možné vyplnit také v případě, kdy kód poukazu vytváříte ručně v administraci.

Více o vlastních formulářích najdete v dokumentaci.

Vylepšený vzhled prodeje poukazů

16.12.2023

Prodáváte svým zákazníkům dárkové poukazy? Přemýšlíte, že by to mohl být dobrý doplněk k samotným rezervacím? Díky této novince, můžete výrazně posunout nabídku a prodeje poukazů pro své zákazníky.

V rámci správy a editace dárkových poukazů můžete rozdělit nabídku poukazů do různých skupin a především aktivovat zobrazení včetně náhledů jednotlivých poukazů. Více o problematice dárkových poukazů a jejich online prodeje naleznete v dokumentaci.

Pokud si dáte s vytvořením vzhledu dárkových poukazů trochu práce, a možná zapojíte i svého grafika, může to vypadat například takto (zdroj: foxybeauty.cz):

Propojení s chytrými zámky Igloohome

30.09.2023

Využíváte rezervace k pronájmu sportovišť, kanceláří nebo ubytování? Nyní máte možnost propojit vaše rezervace s chytrými zámky Igloohome a automatizovaně tak zajistit přístup vašich zákazníků pomocí PIN kódů. Výhodou těchto chytrých zámků je to, že nevyžadují online konektivitu k internetu, díky technologie algoPIN je přesto možné poskytovat přístupové kódy dle potřebných omezení. Více informací o možnosti integrace chytrých zámků najdete v dokumentaci.

Inteligentní doplňování a kontrola formulářů

25.07.2023

Překlep v e-mailové adrese, neplatné telefonní číslo nebo špatně zadané firemní údaje na dokladu - to všechno jsou situace, které mohou komplikovat efektivitu využívání rezervačního systému.

Elegantním a moderním řešením je tzv. validace a našeptávání údajů při vyplňování formulářů. Nově náš systém umožňuje napojení na službu Foxentry, která se specializuje na pomoc se zadáváním údajů a jejich ověřování. Více o možnosti jak vylepšit zákaznickou zkušenost a zajistit ověřenost dat od zákazníka najdete v dokumentaci.

Službu Foxentry si můžete vyzkoušet na 14 dní zdarma a zároveň jsou ve Foxentry připraveni vám kompletně pomoci s potřebným nastavením, stačí se obrátit na podporu na webu www.foxentry.cz.

Podpora párování plateb s Českou spořitelnou

24.07.2023

Pokud používáte, nebo chcete používat, systémové platby převodem a zároveň automatické párování přijatých plateb na bankovní účet, pak musí vaše banka umět zasílat kompatibilní notifikační emaily o příchozích platbách. Aktuálně systém reenio podporuje na 9 bank a jejich seznam najdete v administraci.

Nově upravila své notifikační emaily také Česká spořitelna, takže nyní si můžete automatické párování u plateb převodem aktivovat i pro účet u této oblíbené banky.

Dny volna pro místa, služby i zaměstnance

18.07.2023

Již nějakou dobu je v systému možné využívat tzv. Dny volna (Zdroje - Dny volna / dovolené). Ty jsou efektivně využitelné vždy, když je potřeba omezit nabídku k rezrevaci, aniž by bylo nutné upravovat jednotlivé termíny. Dokonce je možné nastavovat i konkrétní čas, takže dny volna mohou být "zneužity" např. pro definici polední pauzy.

Nově je možné definovat dny volna nejen obecně na celý systém, tj. celou nabídku termínů, ale také na konkrétní místo, zaměstnance či službu. Pokud tedy máte např. uzavřenu pouze jednu pobočku, stačí nastavit dny volna právě na toto jedno konkrétní místo.

Nezapomeňte si prodloužit balíček předplatného včas

16.07.2023

Pokud vám končí předplatné (balíček) a chcete jej dále prodlužovat, tak NENÍ potřeba čekat až do posledního dne, ale můžete si další pokračování předplatného zakoupit kdykoliv! Systém tento nový balíček sám automaticky aktivuje až po skončení aktuálního balíčku.

Nemusíte čekat a hlídat si poslední den předplatného, ale můžete si předplatné v klidu prodloužit s předstihem. Právě v době dovolených (tento způsob aktivace předplatného však platí vždy) se tak vyhnete případným problémům s neprodloužením předplatného a nefunkčností své rezervační stránky!

Přejeme krásné léto a pohodovou dovolenou!

HTTPS pro všechny rezervační stránky

03.05.2023

Pokud provozujete rezervační stránku na vlastní doméně v rámci předplatného PREMIUM, máme pro vás skvělou zpráv!

Nyní již není nutné zajistit a dodat SSL certifikát, aby byla zaručena zabezpečená komunikace na vaší vlastní doméně. Nyní již HTTPS zabezpečení automaticky zajišťujeme pro všechny rezrevační stránky, a to i na vlastních adresách/doménách. 

Pokud jste nám v minulosti SSL certifikát dodali a je stále platný, tak po jeho vypršení už není třeba zajišťovat jeho prodloužení. Automaticky nasadíme generovaný certifikát! To vám ušetří nejen finanční náklady na pořízení certifikátů, ale také komplikace při jeho zajištění či předávání. 

Rezervace míst v mapě v libovolném čase

13.02.2023

Pokud rezervujete stoly v restauraci, kanceláře či sdílené pracoviště nebo třeba parkovací místa, určitě jste v našem systému narazili na problém. Při využití termínu typu "Místenky/sedadla" si sice můžete sami nakreslit mapu míst k rezervaci, ale již není možné jednotlivá místa v mapě rezervovat v různé časy.

To již neplatí! Nyní je možné přepnout tento typ termínu do režimu tzv. libovolný čas rezervace. U termínu tak můžete nastavit i časové parametry rezervace, podobně jako u termínu typu Interval. Výsledkem je, že zákazník si nevolí pouze jednotlivá místa v mapě, ale také čas OD a DO, čímž se dané místo rezervuje jen na tuto omezenou dobu a jindy je opět dostupné. V případě, kdy vybrané místo není třeba jen částečně dostupné, systém tuto informaci zobrazí a zákazník si tak může vybrat jiné místo nebo změnit svůj čas rezervace. 

Více o nových možnostech tohoto typu termínu naleznete v dokumentaci.

Rozcestník v nové verzi

30.01.2023

Rozcestník je významným prvkem, který ovlivňuje přehlednost nabídky na rezervační stránce. Výrazně jsme vylepšili možnosti editace a nastavení rozcestníku v administraci (Nastavení - Rezervační stránka), a to tak aby byl efektivnější při navigaci zákazníků.

Hlavní novinkou je, že rozcestník je nyní víceúrovňový. Pouhým přetahováním jednotlivých prvků je možné vytvářet složitější zanořenou strukturu. Pomocí té pak zákazník postupně vybírá jednotlivé zdroje a až podle tohoto výběru se mu zobrazí konkrétní termíny. Například zákazník nejprve musí vybrat službu a až v dalším kroku zaměstnance, který mu ji poskytne.

Novým významným pomocníkem při tvorbě efektivního rozcestníku je možnost přidávání dalších prvků. Položkou rozcestníku tak může být také samotný zdroj, externí odkaz či složka pro sloučení zdrojů dohromady. U každé položky je také možné nastavit obrázek na pozadí.

Širší možnosti vlastních zpráv

04.01.2023

Efektivní komunikace se zákazníkem je důležitým prvkem celého rezervačního procesu. Funkce označována jako Vlastní zprávy může být použita v případě, kdy je vhodné zasílat různé zprávy a informace, které nejsou zajišťovány systémem automaticky.

Vlastní zprávy jsou v systému dostupné již nějakou dobu, nicméně postupně přidáváme nové události či možnosti pro tvorbu obsahu zpráv. Dnes tak můžete zasílat zprávy, a to nejen zákazníkům, v celé řadě situací (např. při zakoupení poukazu, platbě převodem, zakoupení kreditu, registraci nového zákazníka). Samotný text zpráv pak nemusí být jen jednoduchý text, ale může obsahovat konkrétních informace dané rezervace či daného zákazníka.

Prozkoumejte aktuální možnosti vlastních zpráv a zhodnoťte, jak by mohly ještě více zefektivnit využívání rezervačního systému. Tuto funkcionalitu najdete v nabídce Nastavení - Vlastní zprávy a také se o ní zmiňuje dokumentace.

Nový editor mapy sedadel

02.11.2022

Pokud používáte rezervace typu Sedadlo/Místenka, určitě vás zaujme nová verze editoru "map sedadel". Ta nyní umožňuje rezervovat nejen stoly či židle, ale například také celé místnosti či parkovací místa. Zároveň přináší celou řadu dalších objektů, které můžete do mapy umístit a zpřesnit tak informace o tom, co a kde si zákazník rezervuje. Rezervace kanceláří, sdílených pracovišť nebo stolů na plese je tak nyní ještě snadnější a příjemnější. Více o editoru map najdete v dokumentaci.

Termíny dostupné pouze pro některé zákazníky

25.10.2022

Potřebujete omezit určitou nabídku termínů resp. zdrojů pro konkrétní skupinu zákazníků? Máte VIP zákazníky a chcete jím nabízet specifické služby? To nyní můžete realizovat velmi snadno, díky nové funkci omezení přístupu pomocí štítků na úrovni zdrojů Služba, Místo či Zaměstnanec. Při editaci těchto zdrojů je nyní možné vybrat konkrétní štítky (ty jsou standardně přiřazovány zákazníkům), které určují, kteří zákazníci mohou mít přístup k termínům s těmito zdroji. Předpoklad je, že zákazník se přihlásí svým jménem a heslem, díky čemuž mu budou nabídnuty i takto omezené termíny/zdroje. Zákazníci nepřihlášení či bez odpovídajících štítků, nabídku těchto termínů vůbec neuvidí.

Cenové varianty pro jednotlivá sedadla

03.10.2022

Pokud využíváte typ termínu, který umožňuje rezervace na konkrétní sedadla, stoly, apod., pak vám možná chyběla větší flexibilita v nastavení ceny. Nyní můžete, kromě přiřazení cenové kategorie pro konkrétní místo v mapě, přiřadit také další cenové varianty.

To se hodí především v situaci, kdy je potřeba cenově rozlišit nejen to, kde zákazník sedí, ale i to, kdo je. Typicky je tak možné velmi snadno nastavit různou cenu vstupenky pro dětského a dospělého diváka.

Online prodej poukazů zákazníkům

01.09.2022

Určitě víte, že při rezervacích je možné využívat dárkové poukazy či slevové kódy a nabídnout tak zákazníkům zvýhodnění při vytvoření rezervace. Nyní je možné tyto poukazy nabízet k online zakoupení přímo na rezervační stránce. Zákazník si tak může snadno a rychle zakoupit dárkový poukaz či slevový kód a ten následně použít při rezervaci na konkrétní termín. Více informací najdete v dokumentaci.

Nový způsob zobrazení pro zákazníky

08.04.2022

To, jakým způsobem se zobrazuje nabídka termínů zákazníkům, je velmi důležitým faktorem pro efektivitu rezervačního procesu. Systém reenio se snaží pokrýt širké spektrum podnikání. S tím souvisí fakt, že pro každý druh podnikání může být vhodný odlišný způsob zobrazení termínů. Proto přinášíme novou možnost zobrazení nabídky termínů. Ta nabízí zjednodušené zobrazení a výběr z nabídky pouze aktuálně dostupných časů (včetně zvýraznění dnů, kdy je nějaký termín opravdu dostupný). Vyzkoušejte tento nový vzhled a ověřte si, zda pro váš typ podnikání nebude právě ten nejideálnější.

Nastavení najdete v administraci v Nastavení - Rezervační stránka - Základní nastavení - Stránka s termíny.

Nejbližší volný termín

14.01.2022

V rámci aktualizací jsme přinesli dlouho očekávanou funkci! V případě, že máte hodně termínů a rezervací, a stává se, že volný termín není k dispozici hned daný den, bylo pro zákazníky složité dohledat volný termín v budoucnu. Díky nové funkci je rezervační stránka nyní umí sama navést na nejbližší volný termín. Pokud zvolený den není žádný volný termín (pro nastavené zdroje), pak na to systém upozorní a nabídne jedním kliknutím přechod na první volný termín. Věříme, že tato funkce usnadní Vašim zákazníkům rezervace!
Tato funkce je automaticky aktivní u všech rezervačních stránek.

Úložiště souborů

29.10.2021

Potřebujete si k zákazníkům uložit nějaké dokumenty, fotografie nebo videa? Nyní máte možnost využít úložiště přímo v rezervačním systému. Pomocí tohoto úložiště můžete spravovat dokumenty přímo v detailu jednotlivých zákazníků a mít ihned přístup k fotografii zákazníka, jeho dokumentaci, apod. Dokonce je možné nechat zákazníky dokumenty nahrávat přímo při rezervaci. Získat tak podepsané čestné prohlášení rovnou při vytvoření rezervace tak nyní není žádný problém. Úložiště je samostatnou službou, která je zpoplatněna kredity dle vybraného balíčku potřebné velikosti úložiště.

Nové možnosti u cenových variant

12.09.2021

On-line platby jsou stále více využívanou funkcí, nicméně tomu musí odpovídat také široké možnosti výpočtu konkrétní ceny za rezervaci. Z tohoto důvodu jsme nově přidali možnost definovat cenové varianty pro jednotlivé kategorie v mapě sedadel. Díky tomu je nyní možné nabídnout zvýhodněnou cenu např. pro dětské diváky divadelního představení. 

Druhá novinka také souvisí s cenovými variantami, konkrétně je nyní možné určit tzv. velikost skupiny. To umožňuje definovat typicky rodinné vstupné, kdy za jednu definovanou cenu vzniknou např. 4 obsazená místa v rámci jedné rezervace. Můžete tak svým zákazníkům nabídnout zvýhodněné ceny a přitom zajistit standardní počítání kapacity termínu.

Vylepšené zobrazení kalendářů

09.08.2021

Pokud máte hodně termínů nebo rezervací, bývá mnohdy problém s jejich přehledným zobrazením v kalendářích. Jednou z možností je využít filtrování a nechat si zobrazit jen to, co zrovna potřebujete. Novinkou pak je změna rozvržení kalendáře, kdy máte nově na výběr horizontální i vertikální zobrazení časové osy. Kalendář si dle potřeby můžete snadno přepínat pomocí ikonky v pravém horním rohu kalendáře (vedle ozubeného kolečka pro nastavení kalendáře).

Platební terminál v mobilu GP Tom

13.04.2021

Náš rezervační systém nyní nově podporuje přijímání plateb pomocí platebního terminálu GP Tom. A nejedná se o jen tak obyčejný terminál, je to platební terminál přímo ve Vašem mobilu.

Stačí tak využít jakýkoliv mobilní telefon s odpovídajícími parametry (Android 8+, NFC) a nainstalovat aplikace GP Tom a Reenio. Při odbavování rezervací pomocí QR kódu pak u neuhrazených rezervací můžete přímo spustit proces platby. Ke všemu Vám postačí pouze jeden mobilní telefon.

Další informace, včetně videa, jak se terminál v mobilu používá, najdete v naší dokumentaci.

Úprava cen v kreditech

08.03.2021

Z důvodu zkvalitňování a trvalé udržitelnosti našich služeb upravujeme od 13.3.2021 ceny v kreditech za využití některých služeb. Za SMS do ČR/SR bude odečítáno 1,25 kreditu, za vlastní e-mail pak 0,05 kreditů. Zároveň dochází k úpravě kreditů zdarma v rámci předplatného, a to na 80 resp. 150 kreditů.

Facebook chat na rezervační stránce

23.02.2021

Rychlá, jednoduchá, efektivní a především on-line komunikace je dnes základ. Nyní můžete na svou rezervační stránku snadno integrovat on-line chat využívající Facebook Zprávy. Stačí nastavit vaši Facebook stránku (nikoliv osobní profil) a aktivovat chatovací okno na své rezervační stránce.

Jak nastavit Facebook chat a systém reenio se dočtete v dokumentaci.

Úhrada pokladnou

10.02.2021

Nově přinášíme žádanou funkci pokladny. Tu sice, s ohledem na velmi omezené osobní kontakty se zákazníky, nejspíše nyní nevyužijete. Máte tak alespoň možnost si tuto novou funkci nastavit a vyzkoušet.

Funkce pokladny umožňuje označit rezervaci jako uhrazenou a zároveň poskytuje možnost vytvoření účetního dokladu. Samozřejmostí je podpora komunikace v rámci systému EET. Společně s novými možnostmi tisku dokladů a potvrzení o rezervaci, tak můžete bez problémů zajistit např. kompletní prodej vstupenek, a to nejen online, ale i na pokladně či při konání akce.

Další informace najdete v dokumentaci.

Tisk vstupenek z administrace

22.12.2020

I když hlavním úkolem systému je poskytovat online rezervace, někdy se může hodit rezervovat zákazníka osobně. V tom případě je vhodné mu rovnou vytisknout rezervační kód, vstupenku či doklad o zaplacení.

Do detailu rezervace jsme přidali lištu s ikonami, které umožňují rychlý přístup k vybraným funkcím. Jednou z těchto funkcí je právě tisk. Po kliknutí na ikonku tiskárny si můžete zvolit co chcete tisknout a v jakém formátu. Tisk je možný nejen ve formátu A4, ale také ve formátu účtenky o šířce 80 nebo 58mm. K tomuto je samozřejmě ideální využit tzv. POS/účtenkovou tiskárnu (tisk probíhá prostřednictvím PDF).

Přihlašování zákazníků pomocí FB, Google, atd.

18.11.2020

Nabízíte svým zákazníkům možnost registrace a přihlášení? Často bývá problém s tím, že zákazníci si své přihlašovací údaje napamatují, musí si obnovovat heslo, volají Vám, apod. Jedno z dnes běžných řešení je využití obecných uživatelských účtů ze sociálních sítí či externích systémů. Zákazníci se tak mohou snadno přihlašovat pomocí svého Facebook či Google účtu či pomocí účtu MojeID. Systém nyní podporuje také napojení na další, obvykle korporátní účty v rámci organizací. Jak nastavit a aktivovat možnost tohoto alternativního přihlašování najdete v dokumentaci na manual.reenio.cz.

Apple Pay s platební bránou GoPay

04.11.2020

Platební brána GoPay aktuálně přidala novou platební metodu, a to Apple Pay. Pro majitele "jablečných" zařízení je to dnes již standardní možnost rychlých, bezpečných a pohodlných plateb. Pokud využíváte platební bránu GoPay, stačí si v administraci GoPay aktivovat tuto platební metodu a Vaši zákazníci s Apple zařízeními mohou začít ihned platit za své rezervace. Přečtěte si více o tom, jak platba pomocí Apple Pay funguje.

Vlastní datové položky u zákazníků

25.10.2020

Přidali jsme možnost definovat vlastní datové položky pro záznamy o zákaznícících. Sami si tak můžete v administraci evidovat a spravovat potřebné údaje o jednotlivých klientech přímo v systému.

Pokud navíc Vaši zákazníci maji svůj účet (registrují se), mohou tyto údaje upravovat v rámci svého profilu. Dokonce můžete snadno určit, které údaje jsou povinné, a které se mají zobrazovat přímo při registraci zákazníka na webu!

Nastavení vlastních datových položek najdete v Zákazníci - Více ... - Vlastní datové položky.

Nová cookie lišta

11.09.2020

Rezervační systém nejen neustále vyvíjíme, ale také přizpůsobujeme legislativním požadavkům. Nově je tak možné nechat zákazníkům zobrazovat tzv. rozšířenou cookie lištu. Ta obsahuje nejen souhlas s použitím cookies, ale také možnost nastavení. Novou cookie lištu můžete nastavit v Nastavení - Rezervační stránka - Analytika - Cookies.

Vlastní návrh vzhledu poukazů a vstupenek

05.08.2020

Víme, že ne každému vyhovuje přednastavený vzhled pro potvrzení rezervací nebo dárkové poukazy v PDF podobě. Přidali jsme tedy nově možnost navrhnout si rozmístění jednotlivých prvků (cena, název termínu, QR kód, obrázek, atd.) pro poukazy i potvrzení o rezervaci resp. vstupenky.

Editor vzhledu poukazů najdete v nabídce Poukazy - Vzhled poukazů. Editor umožňující změnu vzhledu potvrzení rezervace pak přímo při editaci konkrétního termínu, tj. Editace termínu - Rozšířená nastavení - Spravovat návrhy vzhledů.

Tyto nové možnosti poskytují cestu, jak "vstupenky" či poukazy více přiblížit konkrétním vizuálním potřebám, a to včetně případného profesionálního tisku (bez okrajů).

Ověřování zákazníků pomocí SMS

24.05.2020

Čas od času se nás ptáte, jak zamezit špatným nebo falešným rezervacím. Pokud vyžadujete uhrazení rezervace ihned pomocí platební brány, je situace jednoduchá. Podobně je řešení snadné také v případě rezervací pouze pro registrované zákazníky, kde si můžete snadno určit, kdo rezervace provádět může a kdo nikoliv. V případě rezervací bez registrace a bez povinné platby, je situace značně komplikovanější. Rezervační systém nově nabízí možnost ověření rezervace pomocí SMS kódu. Zákazník zadá telefonní číslo a ještě před potvrzením rezervace mu na toto číslo přijde unikátní ověřovací kód. Bez jeho zadání pak není možné rezervaci dokončit. Tím můžete 100% ověřit nejen správnost mobilního telefonního čísla, ale také to, že číslo patří tomu, kdo má o rezervaci opravdu zájem. Nastavení a další informace najdete v Nastavení - Rezervační stránka - Rezervace - Vyžadovat ověření telefonního čísla.

Rozšíření možností vlastních zpráv

24.04.2020

Vlastní zprávy jsou v rezervačním systému dostupné již nějakou dobu. Nyní jsme výrazně rozšířili jejich možnosti, a to nejen o další komunikační kanál - nově můžete posílat e-maily přímo, tj. bez napojení na SmartEmailing, ale také o nové události. Velmi žádanou funkcí byla např. možnost zaslat upozornění před automatickým stornem rezervace v případě jejího neuhrazení. To je nyní velmi snadno realizovatelné pomocí vlastních zpráv a právě této nové události. Více o vlastních zprávách zjistíte v dokumentaci a v administraci systému (Nastavení - Vlastní zprávy).

Platební brána Stripe

31.03.2020

Už jste slyšeli o jednom z nejrychleji rostoucích fintechových startupů, který dělá vrásky na čele nejen PayPalu, ale i dalším zavedeným hráčům na trhu s platebními bránami? Na začátku tohoto roku vstoupila platební brána Stripe také do České republiky a my nově nabízíme její integraci pro realizaci on-line plateb v rezervačním systému. Jedná se o globální řešení on-line plateb, kde jednou z výhod je to, že vše probíhá on-line. Od založení účtu, nastavení platební brány až po první platby od zákazníků tak stačí pouze hodiny! Další informace o platební bráně najdete na www.stripe.com.

Jak poslat rychlou zprávu nebo upozornění!

12.03.2020

Aktuální tip: pokud potřebujete poslat informaci např. o zrušené akci přímo svým rezervovaným zákazníkům, postupujte následovně:

  • v záložce Rezervace si vyberte pomocí kalendáře a filtru ty rezervace, se kterými chcete komunikovat. (je možné označit i více dní najednou) 
  • případně si nastavte limit pro stránkování (v pravém dolním rohu výsledné tabulky) - !!! hromadně se oslovují jen aktuálně zobrazené rezervace, takže v případě více stránek musíte rozeslání opakovat pro každou stránku
  • v záhlaví tabulky zaklikněte "checkbox", čímž se viditelně označí všechny rezervace zobrazené na stránce
  • pod tabulkou s rezervacemi je pak možné vybrat akci, kterou chcete provést, vč. zaslání přímého e-mailu nebo SMS zprávy (s ohledem na dostupné kontakty v rezervacích)

Platební terminál SumUp Air

10.03.2020

Potřebujete přijímat platby za rezervace pomocí platebních karet? Rezervační systém nově umí spolupracovat s platebním terminálem Sum Up Air. Platbu za rezervaci je možné vyvolat přímo z administrace nebo při odbavování rezervace v mobilní aplikaci. Bez problémů tak přijmete platbu přímo od zákazníka a vše se automaticky zaznamená v rezervačním systému.  Jak to celé funguje se dočtete v manuálu.

Posílejte vlastní SMS zprávy a marketingové e-maily

05.03.2020

Na helpdesku se často ptáte, jestli je možné změnit text e-mailů a zpráv, které se posílají zákazníkům. To bohužel možné není. Nicméně nyní máte nově možnost posílat své vlastní automatizované zprávy. Tzv. Vlastní zprávy nabízí možnost zasílání SMS zpráv nebo marketingových e-mailů (pomocí SmartEmailingu), a to automaticky v čase, podle různých událostí. Více se o této nové možnosti dozvíte v článku Komunikace se zákazníkem.

TIP: Online dílna GoPay pro všechny

27.02.2020

Jak na e-mailing, který prodává a buduje vztahy

Poprvé je Online dílna GoPay otevřena široké veřejnosti, nicméně pro zákazníky GoPay platí velmi zajímavé zvýhodnění. Pokud chcete svůj e-mailový marketing posunout na novou úroveň a efektivněji pracovat se svými rezervovanými zákazníky (oslovit je s hodnocením po akci, připomenout se s nabídkou, atd.) pak určitě neváhejte. Více o akci a registrace na https://www.gopay.com/cs/online-dilna.html

Aktualizace obchodních podmínek

20.02.2020

Rádi bychom upozornili na aktualizaci Obchodních podmínek, která vstoupí v platnost 16.3.2020. Tato aktualizovaná verze nebude mít vliv na vaše používání služeb systému reenio. Upravuje především změnu definic některých pojmů a předmětu smlouvy, úpravu bodů týkajících se odstoupení od smlouvy a ukončení FREE verze z důvodu nečinnosti. Verze Obchodních podmínek je nyní dostupná i v anglickém jazyce.

Prohlášení o přístupnosti

03.02.2020

Průběžně jsme zdokonalovali způsob fungování rezervační stránky, a to tak, aby byla ovladatelná a využitelná také uživateli s hendikepem. Přidali jsme celou řadu informací a funkcí, které na první pohled nejsou viditelné, ale realizují požadované principy přístupnosti webových stránek.

Obzvláště důležitá je tato novinka pro instituce, úřady či obce, které mají nově povinnost řídit se zákonem č.99/2019 Sb., který ukládá povinnosti a požadavky na přístupný webový obsah a aplikace. V nastavení obsahu rezervační stránky (Nastavení - Rezervační stránka - Obsah) najdete možnost aktivovat zobrazení "Prohlášení o přístupnosti" v patičce konkrétní rezervační stránky.

Zobrazení mapy sedadel

20.01.2020

Na základě zpětné vazby a zkušeností z provozu jsme upravili možnost zobrazení mapy sedadel. Konkrétně jde o to, jakým způsobem se vykreslují volná a obsazená místa. V Nastavení - Rezervační stránka - Rozšířená nastavení - Mapa sedadel si můžete zvolit, zda volná sedadla budou zobrazena plnou barvou, nebo světlou (a obsazená místa naopak). Pokud již používáte stávající mapu pro své klienty, doporučujeme pečlivě zvážit změnu zobrazení, aby nebyli uživatelé zmateni!

Platby pomocí "výzvy k platbě"

08.01.2020

Určitě víte, že v rámci rezervačního systému můžete používat on-line platební bránu a zásadně tak zvýšit efektivitu Vašeho podnikání. On-line platby jsou trendem, kdy je celý proces plně automatizovaný a okamžitý, a to včetně případného vrácení uhrazené částky. Pokud Vám však využití on-line plateb z různých důvodů nevyhovuje, nabízíme nově alternativu, která sice není tak efektivní, ale pro některá využití může být dostatečná.

Nově tak můžete využívat speciální platební kanál, a to PLATBY PŘEVODEM. Celý princip je shodný s procesem při realizaci on-line plateb, pouze místo přesměrování na platební bránu pro okamžité zaplacení jsou zákazníkovi zobrazeny informace pro provedení platby převodem (číslo účtu, variabilní symbol, atd.). Zákazník tak může snadno provést platbu převodem prostřednictvím své banky. Systém také umí automaticky párovat tyto platby přijaté na Váš účet, a to pomocí e-mailových notifikací od banky. Jak celý platební proces funguje se dozvíte na stránce manual.reenio.cz!

Odbavovací aplikace také pro iOS (iPhone/iPad)

26.11.2019

Pokud jste uživateli platformy Apple a především mobilních telefonů iPhone, můžete nově využívat naší odbavovací aplikaci (čtečku čárových kódů) také na této platformě. Více o tom, jak aplikaci získat a jak ji používat, najdete na https://manual.reenio.cz.

Nový typ termínu "Poukaz"

19.11.2019

Přidali jsme další typ termínu, pomocí kterého můžete nabízet rezervace svým zákazníkům. Jedná se o termín, který není navázán na konkrétní datum a čas rezervace, ale nabízí možnost objednání služeb na určité časové období. Tento typ termínu je zvláště efektivní pro různé formy vstupenek či poukazů. Zákazník se zarezervuje, zaplatí pomocí on-line brány, získá QR kód a následně má např. 14 dní na to, aby Vaše služby využil. Je to trochu odlišný způsob rezervace než u jiných termínů, ale doufáme, že toto řešení může nabídnout zase další možnosti, jak rezervační systém využívat v podnikání.

Pět! To je počet jazyků dostupných pro lokalizaci

30.08.2019

Pokud máte zakázníky mluvící různými jazyky, tak nově mezi ně mohou patřit také německy mluvící. Vedle češtiny, slovenštiny, polštiny a angličtiny máte nově možnost lokalizovat rezervační stránku v německém jazyce! Nastavení lokalizace najdete v Nastavení - Obecná nastavení - Lokalizace.

Nový způsob výběru termínu pro rezervace

15.08.2019

V rámci průběžných aktualizací přinášíme pro Vaše zákazníky nový způsob výběru termínu pro rezervace. Vedle klasického přístupu (nejprve volba dne v kalendáři a pak výběr konkrétního termínu) mohou nyní zákazníci vybírat nejprve konkrétní termín (nabídka služeb/místa/zaměstnance) pro rezervace a až v dalším kroku den z kalendáře, který již zohledňuje předešlý výběr. Tato varianta zobrazení je vhodná pro situace jako např. výběr typu vyšetření - výběr lékaře - výběr konkrétního dne a času. Přepnutí zobrazení najdete v Nastavení - Rezervační stránka - Stránka s termíny - Postup rezervace. Vyzkoušejte, zda Vám a Vašim zákazníkům bude toto nové zobrazení vyhovovat!

Google Pay Passes & Apple Wallet

16.05.2019

Jdou Vaši zákazníci s dobou a používají moderní technologie a nástroje? Pak jim určitě uděláte radost pomocí této nové funkce. Nově si můžete aktivovat (Nastavení - Rezervační stránka - Rozšířená nastavení) podporu pro aplikace Apple Wallet a Google Pay. Funguje to tak, že součástí potvrzení rezervace (webová stránka, e-mail) je k dispozici možnost uložit si informace o rezervaci přímo do těchto systémových aplikací, a to včetně případného čárového/QR kódu. Zákazník tak může mít všechny své rezervace nebo vstupenky uloženy přehledně přímo v prostředí mobilního telefonu. Další informace o Apple Wallet nebo Google Pay najdete na samostatných stránkách.

Slevové kódy a dárkové poukazy

29.01.2019

Nově máte možnost využívat slevové kódy, dárkové poukazy, apod. Stačí v systému nadefinovat parametry (platnost, počet použití, výše slevy, ...) a zadat konkrétní kódy. Vaši zákazníci pak při rezervaci mohou tyto kódy aplikovat a tím se jim automaticky upraví výsledná cena rezervace. Slevové kódy jsou dostupné v balíčku PREMIUM.

Vícedenní typ termínu

10.12.2018

Přidali jsme další typ termínu - VÍCEDENNÍ. Ten je vhodný především pro různé typy pronájmů, ubytování či půjčování, kdy potřebujete rezervovat na celé dny. Díky flexibilnímu nastavení máte možnost kombinovat různé parametry v čase (cenu, počet míst, začátek/konec rezervace, atd.), kdy systém automaticky spojí nabídku podle odpovídajících zdrojů.

Jazykové verze rezervační stránky

15.11.2018

Víte, že své zákazníky můžete rezervovat až ve 4 jazycích? Čeština, angličtina, slovenština a nově jsme přidali možnost rezervační stránky v polském jazyce. Nastavení jednotlivých jazyků najdete v Nastavení - Obecná nastavení - Lokalizace.

Pauzy před/za rezervacemi

15.10.2018

Nově máte možnost u vybraných typů termín nastavit pauzy před/za vytvořenou rezervací. Nastavení najdete v Rozšířeném nastavení jednotlivých termínů. Pokud rezervace bude "obalena" pauzou, pak se tento čas počítá jako zabraný pro danou rezervaci, což má následně vliv na další možnosti rezervací stejného termínu příp. dalších při použití hlídání kolizí.

Zobrazení rezervační stránky a uživatelské role

28.08.2018

Nová aktualizace přináší, mimo celé řady drobností a vylepšení, především dvě větší novinky. Rezervační stránka bez kalendáře umožňuje zobrazit nabízené termíny ve formě seznamu, což je vhodné především, pokud máte malý počet jednorázových termínů (divadelní představení, sportovní utkání, apod.). Nové možnosti nastavení najdete v Nastavení - Rezervační stránka - Základní nastavení. Druhou novinkou je pak úprava uživatelských rolí pro práci v administraci, kde je nově možné přiřazovat oprávnění pro specifické funkcionality a také pro přístup k rezervacím dle konkrétních zdrojů. Správu uživatelů a rolí najdete standardně v Nastavení - Uživatelé.

Řada vylepšení a novinek

23.07.2018

Prázdniny jsou v plném proudu, ale my i tak stále pracujeme na vylepšování rezervačního systému. Poslední aktualizace přináší celou řadu drobných či větších vylepšení, které často vycházejí z požadavků a přání uživatelů a provozovatelů rezervačních stránek. Nové nastavení či vylepšení najdete napříč celým systémem, jedná se např. o možnost nastavit délku platnosti rezervace pro on-line zaplacení, upozorňující SMS pro náhradníky nebo podpora rezervační stránky ve slovenštině.

Úprava zobrazení termínů

25.04.2018

Na základě zpětné vazby od uživatelů a uživatelského testování jsme upravili zobrazení nabídky termínů. Nyní se u jednotlivých termínů zobrazuje počet rezervovaných míst (původně počet volných) a celková kapacita. Tato změna by měla zpřehlednit nabídku a lépe motivovat zákazníky k rezervaci.

Barevné varianty rezervační stránky

03.04.2018

Opět plníme jedno z přání. V nastavení rezervační stránky si můžete nyní zvolit barevnou variantu vzhledu rezervační stránky. Nabídka barev vychází z definované palety a pro jednotlivé šablony jsou barvy různé. Postupně budeme doplňovat i další barevné varianty.

Přizpůsobení ceny rezervace přímo zákazníkem

09.03.2018

S novou aktualizací přinášíme možnost úpravy ceny v rámci procesu rezervace. Tato nová funkce je vhodná především v případech, kdy chcete u rezervace umožnit dokoupení doplňkových služeb (např. zapůjčení sportovní výbavy), poskytnout slevu (např. pro členy klubu) nebo definovat složitější cenotvorbu (např. cena pronájmu podle obsazenosti).

Stačí k rezervacím přidat vlastní rezervační formulář (Zdroje - Rezervační formuláře), kde je nyní možné zařadit položky upravující cenu (výběr ze seznamu, zaškrtávací pole). Pokud uživatel vybere konkrétní hodnotu, pak se na základní cenu rezervace aplikuje výpočet podle dané položky. Výpočtem může být snížení či navýšení ceny, a to jak absolutně, tak procentuálně. Dokonce je možné kombinovat více formulářových položek upravujících cenu. Samozřejmostí je následná podpora on-line platby, včetně uvedení složení ceny na daňovém dokladu pro zákazníka.

Rezervace jako vstupenky

16.02.2018

Již nějakou dobu můžete využívat nový typ rezervací na konkrétní místa. Nyní jsme možnosti ještě rozšířili tak, abyste rezervace mohli plnohodnotně využívat jako VSTUPENKY.

Jak na to: U termínů můžete nově nastavit generování kódů pro každé rezervované místo samostatně a také můžete nastavit obrázek, který se stane součástí každé vstupenky. Zákazník dostane e-mailem nejen kódy rezervací, ale také možnost stáhnout PDF se vstupenkami. Pomocí mobilní aplikace se pak jednotlivé kódy snadno ověřují a máte přehled o tom, kdo již svou vstupenku využil a kdo nikoliv. Ve spojení s on-line platbami se pak systém reenio stává komplexním nástrojem pro zajištění prodeje, doručení a ověření vstupenek na akce různého typu. 

Se vstupenkami můžete pracovat u jakéhokoliv typu rezervací, podle počtu rezervovaných míst, tedy nejen u konkrétních sedadel. 

Rezervační stránka v cizím jazyce

07.02.2018

Dnes jsme ve zkušebním provozu zpřístupnili možnost lokalizace rezervací v anglickém jazyce. Zákazníci si nyní (pokud to umožníte, viz Nastavení - Obecná nastavení) mohou přepínat mezi českou a anglickou verzí rezervační stránky. Tomu se pak přizpůsobuje i jazyková verze e-mailů či SMS. Do budoucna plánujeme i další jazykové verze - pro další jazyky můžete hlasovat v Knize přání.

Spojování zákazníků (bez registrace/registrovaní)

24.01.2018

Pokud využíváte "Rezervace bez registrace" a zároveň se zákazníci mohou registrovat, může se stát, že jednoho zákazníka pak máte v databázi vícekrát. Protože automatické párování není technicky možné, doplnili jsme funkci, která vám umožní ručně spojit zákazníky, kteří provedli rezervaci s tím, který je již v systému registrován. Tím můžete lépe udržovat pořádek v databázi kontaktů. Funkci najdete v detailu každého zákazníka, příp. v hlavní nabídce Zákazníci, kde systém automaticky nabídne doporučené kontakty ke spojení (podle e-mailové adresy).

FB Pixel, Google Adwords, Sklik

01.12.2017

Nyní máte možnost provázat svou rezervační stránku s nástroji pro podporu on-line marketingu. Kromě budování publik umí systém zasílat také konverzní události v momentě rezervace. Konfiguraci najdete v nastavení rezervační stránky v záložce Analytika.

Mobilní aplikace pro odbavování rezervací

13.09.2017

Abyhom usnadnili odbavování zákazníků přímo na místě, vytvořili jsme mobilní aplikaci pro platformu Android . Pokud si v nastavení rezervační stránky aktivujete generování např. QR kódů do rezervačních e-mailů, můžete pak snadno identifikovat zákazníka a změnit stav jeho rezervace.

Vylepšení rezervačního formuláře

13.09.2017

V nastavení rezervační stránky najdete nová nastavení, která umožňují např. změnit popisek u položky "kapacita", schovat tlačítka "registrace/přihlášení", skryt nepovinná pole ve formuláři. Nově je také možnost v popisu konkrétního termínu vložit odkaz na externí dokumenty (např. leták, podmínky, FB událost).

Srpnová aktualizace

10.08.2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu drobných vylepšení a nových funkcí. Mezi ty významnější patří export rezervací daného termínu a schvalování zákazníků.

Nově si můžete ke konkrétnímu termínu nechat vyexportovat (v Excelu) rezervace, které jsou k tomuto termínu vytvořeny. Export najdete v informačním boxu po kliknutí na konkrétní termín v kalendáři termínů.

V nastavení rezervační stránky jsme přidali možnost, jak se má systém chovat po registraci nového zákazníka. Můžete zvolit, zda může/nemůže ihned vytvářet rezervace. Pokud nemůže, musíte jej pak v přehledu zákazníků aktivovat ručně.

Zákaznický kredit

10.08.2017

Přinášíme hodně poptávanou funkci, a to zákaznický kredit. U jednotlivých zákazníků nyní můžete evidovat jejich kredit, kterým mohou hradit Vaše služby. Kredit je řešen způsobem, kdy 1 kredit odpovídá 1 Kč (příp. jiné měně) a tedy nabídka služeb a úhrady jsou zcela transparentní (vazba na skutečnou cenu služby ve statistikách apod.). Aby bylo možné zvýhodňovat a motivovat zákazníky k používání kreditu, můžete nastavit u konkrétního termínu slevu (%) při úhradě kredity. 

Kredity můžete v administraci jednotlivým zákazníkům přiřazovat dle potřeby (včetně odebírání) a pokud máte aktivní on-line platby, zákazníci si mohou kredity nakupovat také sami. K tomuto je v nastavení možnost vytvářet nabídku balíčků kreditů pro zákazníky, kde opět můžete motivovat a zvýhodňovat jednotlivé nabídky.

On-line platby s GoPay

10.07.2017

Jedna z velkých novinek v rámci aktualizace je zde - nyní můžete přijímat online platby od svých zákazníků přímo v momentě rezervace. Pro online platby využíváme ověřené řešení společnosti GoPay. Nejen v souvislosti s touto novinkou jsme drobně upravili obchodní podmínky (části 1 a 6.2).

Aktualizace s celou řadou vylepšení

06.07.2017

Dnes jsme nasadili aktualizační balíček, který přináší celou řadu úprav, vylepšení a optimalizací.

Namátkově např. rozšíření formulářů o zaškrtávací pole, lepší exporty a filtrace rezervací, možnost posílat e-mailové zprávy konkrétním zákazníkům, vytvářet přímé odkazy na konkrétní termíny k rezervaci či nastavit maximální kapacitu jedné rezervace. Důležité novinky, které Vám pomohou efektivněji využívat on-line rezervace, budeme popisovat postupně a detailněji.

Nový typ rezervací - Libovolný čas

25.05.2017

Pokud Vám úplně nevyhovovaly dostupné typy rezervací při nastavení termínů, máme pro Vás dobrou zprávu. Právě jsme spustili nový typ rezervací - LIBOVOLNÝ ČAS. Jedná se o rezervace, kdy si zákazník postupně vybírá termín podle nastavených pravidel. Tento typ rezervace je ideální pro různé služby s různou délkou či cenou. Typicky např. pro masáže, pronájmy vozidel nebo ubytování.

Podívejte se na ukázku nastavení termínu a jak tento typ rezervace uvidí Vaši zákazníci - více v manuálu.

Na bezpečnosti nám záleží - HTTPS ZDARMA

17.05.2017

Na bezpečnosti Vás a Vašich zákazníků nám záleží. Proto jsme u všech projektů, běžících na doméně reenio.cz, aktivovali zabezpečení pomocí ověřeného certifikátu. Nyní tedy i Váš projekt (*.reenio.cz) běží na zabezpečené adrese https://*.reenio.cz. Toto zabezpečení je dostupné pro všechny balíčky včetně FREE, a to ZDARMA.

Májová aktualizace

02.05.2017

Dnešní aktualizace přináší celou řadu drobných úprav a vylepšení, především v rámci rezervační stránky. Mezi významnější úpravy pak patří možnost stornování rezervace díky odkazu v potvrzovacím emailu. Díky tomu je možné, aby si své rezervace stornovali i neregistrovaní zákazníci sami. 

Štítky zákazníků a nastavení kapacity termínu

24.04.2017

Mimo úpravy a vylepšení, přinášíme také dvě drobné novinky. Štítky u zákazníků - můžete si definovat sadu štítků a ty přiřazovat jednotlivým zákazníkům, např. VIP. POdle štítků pak můžete filtrovat, exportovat či odesílat SMS zprávy. Druhou novinkou jsou pak nové možnosti nastavení kapacity termínu - pokud kapacitu neuvedete, bude termín neomezený, případně můžete vybrat, zda se v termínů může vytvořit více rezervací do nastavené kapacity nebo pouze jedna jediná.

Propojte rezervační systém a chytrý email marketing

04.04.2017

Chcete svým zákazníkům rozesílat newslettery s novinkami? Chcete mít přehled o efektivitě e-mailových kampaní? Nevíte jak na to?

Díky partnerství se SmartEmailing můžete přímo propojit své kontakty mezi oběma systémy (ručními nebo automatickými exporty). Stačí v rámci nabídky "Zákazníci - Export - SmartEmailing" nastavit potřebné informace a můžete začít realizovat chytré e-mailové kampaně. Pro uživatele systému reenio je možné získat služby nástroje SmartEmailing s 25% slevou a celou řadou dalších výhod. Stačí si službu SmartEmailing objednat prostřednictvím speciálního formuláře, který najdete v "Nastavení - Obecná nastavení - Třetí strany".

Vlastní rozšíření rezervačních formulářů

28.03.2017

Pokud potřebujete od rezervovaných zákazníků získávat i nějaké další informace nebo upřesnění objednávky (slevový kód, RZ auta, délka vlasů, atd.), tak nyní můžete! Nově je možné v systému definovat vlastní formulářová pole (Zdroje - Rezervační formuláře), která se budou zobrazovat zákazníkům při rezervaci. Formulářů si můžete vytvořit více a následně je propojit s jednotlivými termíny (Nastavení termínu - Rezervační formulář). Informace, které vyplnil zákazník, pak najdete v detailu konkrétní rezervace a je možné je také exportovat.

!!! JARNÍ AKCE - 2 MĚSÍCE ZDARMA

25.03.2017

Při zakoupení jakéhokoliv balíčku alespoň na 6 měsíců získáte další 2 měsíce ZDARMA.

Akce platí pro balíčky zakoupené do 31.3.2017 (včetně), bonusové měsíce Vám budou připsány do 48 hodin od zakoupení a budou aktivovány automaticky po uplynutí zakoupených balíčků.

Vylepšená rezervační stránka

21.03.2017

Na základě přání uživatelů přinášíme vylepšení rezervační stránky. Nyní je možné zvolit novou šablonu vzhledu, která lépe využívá prostor (informace pro zákazníky můžete umístit dle potřeby). Nově je možné nastavit, jaké údaje jsou vyžadovány u rezervace (e-mail ani telefon nemusí být povinné položky). A ve spojitosti s rezervacemi je také nyní možné nastavit až 2 nezávislé upozornění (SMS, e-mail) před blížícím se termínem rezervace.

Přímé posílání SMS zákazníkům

21.03.2017

Úkolem rezervačního systému je pomáhat s efektivní komunikací se zákazníky. Z toho důvodu jsme doplnili funkci, kdy je přímo v systému (Zákazníci - Detail zákazníka) možné napsat SMS zprávu a tu přímo poslat zákazníkovi na jeho mobilní číslo. Není tak třeba hledat mobilní telefon, opisovat telefonní číslo a pamatovat si, jaká zpráva se poslala. Vše je přehledně evidováno v detailu zákazníka.

Hlídání kolizí uvnitř termínu

02.03.2017

Pro zefektivnění používání celého systému jsme vylepšili způsob hlídání kolizí. Nyní si můžete určit, zda se kolize mají hlídat nejen mezi různými termíny, ale i v rámci jednoho termínu (např. více služeb v jednom místě). Toto nastavení najdete u jednotlivých termínů v sekci Hlídání kolizí.

Informace pro rezervované zákazníky

02.03.2017

Potřebujete zákazníkům zdůraznit nějakou informaci k rezervaci, např. "Nezapomeňte si plavky" nebo "Platba na místě, hotově"?

Nově je možnost nastavit Informace pro zákazníka u každého termínu. Jedná se o text, který je zákazníkovi zobrazován při rezervaci konkrétního termínu a posílá se mu také v e-mailech.

Propojení s Kalendářem Google

02.03.2017

Nyní můžete propojit svůj kalendář pomocí iCal nebo informace o rezervacích přímo zobrazovat ve svém Kalendáři Google. Možnost propojení najdete v Kalendář - Synchronizace.

Propojení s kalendáři je jednosměrné, změny v externím kalendáři neovlivňují informace v systému reenio.

Rezervace bez registrace

18.02.2017

Na základě častých dotazů a požadavků jsme přidali novou možnost rezervací, a to bez nutnosti registrace a přihlášení zákazníka. Věříme, že v určitých případech bude tato možnost efektivním způsobem, jak ještě lépe využívat online rezervační systém. Rezervace vytvořené bez přihlášení se v administraci automaticky párují na zákazníky podle emailu a jsou zvýrazněny. Pokud se rezervuje zákazník s emailem, který je zároveň již registrovaný, systém vyžaduje jeho přihlášení. Možnost rezervace bez registrace můžete povolit v Nastavení - Rezervační stránka a nastavení je platné pro celý subjekt (všechny termíny).

Synchronizace kalendáře

13.02.2017

Nově máte možnost kontrolovat si stav rezervací ve svém oblíbené kalendářové aplikaci podporující formát iCalendar (Microsoft Outlook, Thunderbird Lightning, atd.). Stačí na stránce Kalendář kliknout na tlačítko Synchronizovat a přidat adresu kalendáře do aplikace.

Blokace termínů pro rezervace

13.02.2017

Někdy je potřeba znemožnit další rezervace zákazníků na určitý termín. K tomuto účelu není možné použít nastavení, kdy je termín neviditelný, protože pak by se již provedené rezervace správně nezobrazovaly. Nově jsme tedy přidali možnost nastavit, zda je možné provádět na konkrétním termínu rezervace (Upravit termín - Povolit rezervaci). Pokud není rezervace povolena, termín je zobrazen se všemi informacemi, ale jako blokovaný. Není tak možné vytvářet další rezervace.

Vypnutí úvodního rozcestníku

06.02.2017

Na základě vyhodnocení rezervačních stránek jednotlivých subjektů, jsem přidali možnost vypnutí úvodního rozcestníku. Nyní je tak možné návštěvníkům zobrazit ihned kalendář s nabídkou rezervací.

Volbu pro zapnutí nebo vypnutí úvodního rozcestníku najdete v Nastavení - Rezervační stránka.

Rezervace mimo termíny

01.02.2017

Ne vždy je efektivní vytvářet rezervace pouze v definovaných termínech. Aby bylo možné flexibilně reagovat na požadavky zákazníků, je nyní možné v administraci vytvářet rezervace na konkrétní zdroje také mimo vytvořené termíny. Pokud např. přijmete telefonickou objednávku na Vaše služby a po domluvě se zákazníkem se domluvíte na specifickém čase, není nic snadnějšího, než vytvořit rezervací přímo dle dohodnutých parametrů.