Smartsupp

Komunikace se zákazníky patří mezi nejdůležitější aktivity podnikání. Efektivní komunikace je pak předpokladem úspěšného podnikání, a to nejen ve světě internetu. Rezervační systém reenio je typickým on-line nástrojem, který šetří čas zákazníkům i samotnému poskytovateli rezervovaných služeb. I když je systém navržen a vyvíjen tak, aby byl přehledný, jednoduchý a použitelný, vždy může nastat situace, kdy si zákazník neví rady, není si jistý nebo jen potřebuje poradit s výběrem nabízených služeb a vyplněním požadovaných informací. A právě v té chvíli je vhodné využít on-line chat Smartsupp.

On-line chat je jednoduchý pomocník, který na rezervační stránce (nebo jakékoliv webové stránce) umožní přímou a rychlou komunikaci mezi návštěvníkem stránky (zákazníkem) a pracovníkem podpory. Protože je možné chat zahájit okamžitě a není třeba hledat nějaké kontaktní údaje (Smartsupp aplikace je neustále dostupná po celou dobu návštěvy rezervační stránky), velmi se tak snižuje bariéra, kdy zákazník váhá s oslovením a položením dotazu.

Možnosti využití Smartsupp

  • Velmi rychlý a jednoduchý způsob zahájení komunikace směrem od zákazníka – stačí vepsat svůj dotaz do chatovacího formuláře.
  • Možnost off-line zpracování dotazů – v případě, že není dostupný operátor, systém přesto umožní dotaz přijmout, zaznamenat a zaslat operátorovi e-mailem.
  • **Přehled o komunikaci **a využití on-line chatu – v aplikaci Smartsupp je možné procházet historii komunikace, a to až na úrovni konkrétních uživatelů.
  • Automatická komunikace – je možné nastavit automatické zprávy, které návštěvníka vybízí ke komunikaci nebo naopak jej informuje o tom, že dotaz bude zpracován později.
  • Mobilní aplikace – pro zpracování dotazů od Vašich zákazníků nemusíte sedět u počítače, ale pohodlně a rychle jim odpovíte také z mobilní aplikace na platformách iPhone a Android.
  • ... a mnoho dalšího.

Pokud Vaši zákazníci budou mít dostupnou podporu a pomoc přímo při rezervaci Vašich služeb, určitě budou spokojenější a více motivováni k jejich využívání.

On-line chat na rezervační stránce Vám otevře nové možnosti podpory a komunikace se svými zákazníky. Kdykoliv, budou mít Vaši zákazníci nějaký problém či dotaz k rezervaci, mohou velmi rychle kontaktovat podporu a získat potřebné informace. Stejně tak je tato forma komunikace efektivní i pro Vás, protože můžete reagovat podle svých časových možností a aktuální situace.

Pokud Vaši zákazníci budou mít dostupnou podporu a pomoc při rezervaci Vašich služeb, určitě budou spokojenější a více motivováni k jejich využívání.

Chci vědět více o nástroji Smartsupp

Nastavení propojení

Propojení resp. integrace on-line chatu Smartsupp do rezervační stránky je velmi jednoduchá. V prvé řadě musíte mít účet služby Smartsupp.

V administraci systému Smartsupp můžete nastavit celou řadu parametrů a vlastností, jakým způsobem bude on-line chat fungovat (pracovní doba, automatické zprávy, atd.). V menu Nastavení – Chat BOX pak najdete Smartsupp klíč, který je potřeba zadat v nastavení integrace nástrojů třetích stran v systému reenio.

Nastavení - Obecné nastavení - Třetí strany

Nastavení tohoto nástroje v systému reenio hledejte v Nastavení - Obecná nastavení - Třetí strany, kde vložíte Smartsupp klíč a zároveň můžete provést upřesnění způsobu integrace a zobrazení chatovacího okna na rezervační stránce. Pomocí položky Aktivovat pak můžete libovolně zapínat či vypínat zobrazení chatovacího boxu na Vaší rezervační stránce.